ettyymom Kızlar bunu da gereksiz aldım demek istemiyorum 😀baby plus duş şapkası kullananlar kullanışlı mı.Bebeğim 11 aylık kafasına su döktürtmüyor doğduğundan beri şu sıralar daha hareketli duş aldırmaya korkar oldum duş şapkası işe yarar mı sizce
Mrs_Mert ettyymom kızım 2 yaşında. Önceden böyle bi sorunu yoktu ama yaklaşık 1 senedir ödü kopuyor banyoda. Başına asla su döktürmüyo. Başlığı aldık ama takmama izin vermedi 🤷🏻♀️
Kuzeybabyy ettyymom almıştım o gün çöpe attım 😅 aldığım en gereksiz şeydir heralde bebeğin kafasına takarken cebelleşiyorsunuz takınca korkuyo çıkarmaya çalışıyor
Yica Ya ben onu pek sevmiyorum almadım da. Acaba 11 aylık ya su havuzu gibi alıp oyuncaklarla oynarken filan ki yikasaniz bir fikir diye söylüyorum
ettyymom Yica yaza onu düşündüm zaten canım hem eğlenir hem yıkanır şu an havalar soğuk üşütür diye korkuyorum küvette yıkıyorum
ettyymom Yica küvetede yüzen oyuncaklar koyuyorum duşu seviyor aslında ama kafaya gelince deliriyor kendini geri atıyor kayıyor küvette kafasıni felan çarpacak diye korkuyorum
ettyymom Mrs_Mert ayy bi de o var doğru benimki de bere takıyorum hemen çıkarıyo onu da çıkarır o zaman 😀nasıl yıkıyabiliyorsunuz peki ben yıkıyorum ama istediğim gibi olmuyo çok ağlayınca bırakmak zorunda kalıyorum banyosunu
Mrs_Mert ettyymom 😄yıkayamıyorum. Vücudunda sorun yok oynarken konuşurken yıkanıyor. İş saçını ıslatmaya geldiğinde kıyamet kopuyor. Az şampuanla hemen köpükleyip çıkarmaya çalışıyorum. Bazen çok ağladığı oluyo o zaman mecbur tam durulanmasa da çıkarmak zorunda kalıyorum çünkü ağlamaktan nefesi kesiliyor artık