24 gündür diyetteyim
2kilo verdim sadece cokkk zor benim için kilo vermek yemem de sıkıntı yok çok güzel nefsimi tutuyorum ama veremiyorum su içiyorum herşeyim doğru öğünlu aburcubur yok ekmek yok daha ne olsun 😁
Ama bugün naptın ben 1tabak soslu makarna yedim üstüne iki üç barsak kola 😁😁
Moralmenlerim sıfır du veremiyorum yani çok geç veriyorum😶 bişey olmaz herhalde bir öğün den yarın devam 66 oldum tam boyum da167