Balyanak_annesi ek gıdaya devam et canım kabız oldu diye kesme çünkü bünyesi yeni alışmaya başladığı için illa olacak ara versende geçti sanacaksn yine başladığında kabız olacak benim oğlum ilk 6 ay haftada bir kere tuvaletini yapıyordu ek gıda da kabız oldu top top yaptı ama hiç bırakmadım sabahları aç karına armutu cam rendede rendeleyip verdim çok rahatlatıyor kabızlığı gidiyor bunu dene her gün ver aç karına canım geçmiş olsun