Mrvadn Benim bebeğim 11 aylık olacak yastıksız yatıyordu hep ama zaten çok uyuyan bi bebek değil max 1 saat uyur. acaba yastıkla mı yatırsam daha mı rahat eder bilemedim
Ayazinannesi10 Mrvadn 14 aylık hala yastıksız yatırıyorum bende 2 yaşına kadar yatırmayı da düşünmüyorum
Fitifiti Mrvadn 3 buçuk yaşında büyük oğlum hala yastıksız yatırırım. Omurga gelişimi açısından önerilmiyor. Sadece hastalık zamanı yastık kullanırım, burnu tıkalıysa vs rahat nefes alsın diye.
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Mrvadn pamuktan ince yastık yaptım ben onda yatıyorum.sifir yastiksiz yatirmadim hiç
KubraHira Mrvadn Valla dogdugundan beri ince bebek yastiginda yatiyor bir sorunda gormedik cok sukur.
Premsesannesi355 Mrvadn doğduğundan beri yatiyodu hiç bir sıkıntı olmadı şimdi kendi istemediği için yatmiyo
Danerys Omurgadan ziyade döner boğulur diye önerilmiyor. Biz hava alan yastık aldık ebebekten.onda yatıyor. Doğar doğmaz grip oldu bebeğim mecbur yüksekte yatırdık. Doktor da öyle yatırın dedi
Ecrinbzkrt Mrvadn sanmıyorum ya bebekler yastık aramaz 20 aylık oğlum hala yastıksız yatar yaşından sonra emın ol duzelır uykusu bızımkının öle oldu