41AlpereninAnnesi41 Merhaba doğum yapalı 4 ay oldu sezeryan oldum korse takmadım şimdiden sonra taksam fayda edermi göbek için ne yapabilirim doğumdan sonra kilo aldım çok fazla tatlı tuketmekten önerisi olan varmı birde korse öneriniz varmı
Minnakanne06 41AlpereninAnnesi41 korse takma dikiş yerimi acıttı benim onun yerine uzun bi şal falan bağlayabilirsin bende işe yaramadı göbek her türlü kaldı artık emzirmeyi bırakınca spor yaparım heralde 😊