Merveeeibrahimm benimki henüz çok yeni 3. Günü ama benim halam da hemşire sünnett yapıyo onlar da hastanede bana ilk günden itibaren krem sürülüşünü gösterdi yanlarına doğru hafıf bastırınca çıkıyo pipi öle krem sürüyosun yoksa gömülüyo benim oğlumunki de gömükmüş doktor öle dedi öle yapıyorum kremini ,, ayrınca kuzenimin oğlu da geçen ay sünnett oldu annesi pipiyi çıkartmadan üstüne krem sürmüş içte kala kala yapışma olmuş bi hafta sonra tekrar sünnett oldu çocuk sizde dikkat edin Allah korusun yazık zaten canları çok acıyo bida olmasın bende ondan çok korkuyorum 😟😟