pattisanne Kızlar eski telefonum oppo idi şimdi yeni bir telefon almak istiyorum kamerasının iyi olması ve donma olmaması önceliğim iPhone dışında hangi telefonu tavsiye edersiniz. Kullanıp memnun kaldığınız telefonları yazarsanız sevinirim 🤗
Huma_kus34 pattisanne kameraya önem verıyorsan ıphoneden başka kamareası güzel bır telefon yok bır fotoğrafçı olarak tavsiyem ıphonın en düşük modeli bıle kqlıtelı cekıyor :)
Huma_kus34 pattisanne kahvesinetutkulu sayfama bakarsanız anlarsınız:) çoğu fotograflarım ıphoneden cekılmıs 😀
2pati_1baby pattisanne ben ıphone kullanıyorum eşim one plus aldı , takıntım olmasa elinden alıcam😂kamerası ws herşeyi çok güzel
Wolverine pattisanne red mi 9 note pro kullanıyorum. Kamerası çok çok iyi. Ki ben çekim için kameranın tüm özelliklerini de kullaniyorum işim gereği. Henüz bir donma veya başka bir sorun yaşamadım. 2 seneyi geçti kullanali tavsiye ederim