Bebeğim kolik ve günde 8-10 saat anca uyuyor sözde 15-20 gün sonra başlar diyorlar ama hayır kesinlikle değil :( bebeğim doğduğu günden beri gazlı ve uyumuyor . Size sorum şu kolik bebeği olanlar sizin bebekler de mi geceleri 2-3 saat uyuyup uyanıyor ? Bizimki uyandıktan sonra 2-3 saat de uyanık kalıyor yani emip geri uyumuyor gazı çıksa dahi uyumuyor … Kolik hali bitince uykusu da uuzun olur mu ? Merak ettim. Yani çok özeniyorum ben de geceleri uyansın 15 dk emsin geri uyusun diye :( 2-3 saat beni mahvediyor