metehan2 öncelikle sabır sabır sabır ben de çok iyi bilirim o sıkıntıları bebeğim ağlarken ben de ağlardım çok zordu ilk başlarda hem siz hem bebeğiniz yıpranıyor ama sonradan sizde alışıyorsunuz bebeğiniz de emme konusunda sorun olmaz dı ama uykusu hiç kalıteli değil di yatırıyordum 5 dk da uyanırdı ilk başlarda şuan 2 aylık bebeğim ve kendide alıştı bir süre sonra bu duruma uyku arasında ıkınırken uyuyanan kızım artık şimdi ıkınsada hiç umursamadan uyuyor yani diyeceğim o ki zamanla bebeğinizde alışır artık umursamaz bile
Siz elinizden geleni yapın ütüyle ısıtılmış havlu koyun karnına bacaklarını karnına itin çok iyi çıkarıyor masaj yapın bol bol ve damlalar az da olsa etkili biogaia ve sab simplex kullanıyoruz işte az da olsa etki her bebekte farklı damlalar işe yarar deneye deneye bulunuyor zaten zamanla yavaş yavaş çıkartmaya başlıyorlar rabbim şifa versin inşallah bir an önce kurtuluruz gazlardan🙏🏻🤲🏻