Eslemssmom gurbetcimami bizimki de böyle tenli farklı sadece üzerine falan yatınca hafif iz yapıyor ama bende acıtır diye düşündüm kızımınki yuvarlak onda da iz yapıyor taktım bende bebeğim rahatsız olmadı o yüzden bi aydık duruyor
gurbetcimami Eslemssmom bence de rahatsız etmez bana kalsa bende takardım da eşim işte ama allahtan diş yüzünden hiç sıkıntı yaşamadık
Eslemssmom gurbetcimami anladım canım iyi o zaman biraz büyüyünce takarsınız belki ben duruşunu da seviyorum bu kolyelerin güzel duruyor bebeklerde 😂
kahvekolik_anne Recbeyer evet çıkarıyorum allah korusun gece kopar boğazına kaçar veya boğazını sıkar falan