1 yaşına gireli 1 hafta oldu resmen huyu suyu değişti. Akşam 9 da uyuyan çocuk 1 e kadar ayakta ağlamıyor ama sürekli bişeyler karıştıracak oynayacak. Öğlen uykusu uyumuyor sürekli bişeyler peşinde. Elinden bişey alsam kendini yere atıyor bu ne erken ergenlik mi 😬😬😬 oyuncaklara bakmıyor artık fazla var mi etkinlik oyalama önerisi