Annemkuzum12 monovit kullaniyorum ama asiri gaz ve kabiz yapiyorr bunun yerine hangi damlayi kullansam iyi olur pedia d onerdi doktor bunu kullanan memnun kalan var mi
Linamommg Annemkuzum12 ocean kulanıyorum pedıa bızmde doktor al dedı ama almadım ıcınde aycıcıek yagı var monovıtle aynı yanı
Linamommg BirAlparslanAnnesi bıze dr bugun 600 kullland dedı 400 du enson bır yası gecıncemı 600 kulanılıyor
Linamommg Daphnethebird hemsıre bana kesın bıngıldak kapandı dedı bende kesmıstım bır ay falan dr dedı bıngıldakla ılgısı yok kulanın takvıye alması lazım dedı bız nasıl takvıye alıyosak onlarında alması lazım dedı
BirAlparslanAnnesi Linamommg 1 yaşa kadar 400 ıu , 1 yaştan sonra 600 ıu, yetişkinlerde 1000 ıu.nasıl öyle dedi size?
Dhsy5 BirAlparslanAnnesi 3 buçuk aylık bebeğim ya birde zeytinyağı gibi kokuyor mu acaba? Benim aldığım öyle kokuyor