Çağrı merkezi takım lideriyim😄 O banka nasıl bilmiyorum ama temsilciye bağlanamıyosanız bddk nın kararı var her çağrı merkezi aramada çıkanam menü anonsunda temsilciye bağlanmak için 0 ı tuşlayın anonsu var. Onun dışında kar kayıpsa kayıp çalıntı menüsü olması lazım direk bağlamalı yani sistem. Oradan muhakak ulaşırsınız. Kartım kayıp demeli ve yeni kart istemelisiniz. Ama yine bddk işleri zorlaştırdı bankalar eskisi gibi soru sorarak işlem yapmıyor. Şifreyle ilerliyor artık. Ama çm temsilcisi yönlendirir.