minnakbaby Odayi surekli degistiriyoz ben 1. Resimdeki gibi yapiyorum esim 2. Resimdeki gibi yapiyor. Bi turlu uzlasamadik. Sizce? 😂😂https://imgyukle.com/i/o3kC0Q https://imgyukle.com/i/o3kOK0
BirAlparslanAnnesi minnakbaby 1 tabikiii😂😂ama resmin birisi aydınlık diğeri karanlık o da kararı etkiliyor
Deryadeniz89 Silifkecilegimmisin minnakbaby bnce canım ilk güzel ikinci de oda çok daralmış ona da dikkat edin
Hahahahah12 minnakbaby 2 daha iyi gibi Tv karşısı tam 😂 1 de iyi aslında orta acık oluyor bilemedim 😂
minnakbaby Hahahahah12 1.deki fotonun sag tarafi bos kaliyor oraya da tekli koltuk ve yuvarlak sehpa dusunuyorum keyif kosesi gibi. Oyle siritmaz sanirim bosluk😊
Seymaemre-asya34 minnakbaby 2 dar yapmış 1 de halıyı çapraz serince daha hoş olur sankicok boşluk kalmis