Oglumunannesiyim Bebeğim hangi mamayı sever sizce sizin alıp severek verdiğiniz mama varmı alipta bide beğenmezse boşuna almak istemiyorum
UcuBulunamayanBant Oglumunannesiyim benim bebeğim 4aylik doğduğundan beri sma veriyorum ben severek iciyor
Ttugbaa Oglumunannesiyim golden goat kullanıyorum her mama soranlarada söylerim çok memnunum çok güzel kilı aldırıyo kabızlık gaz sorunu yaşamadım doğduğundan beri veriyorum severek içiyo
Zyneepemree Oglumunannesiyim bebelac gold kullanıyorum bazen meme reddi yaşıyoruz mecbur aç kalmasın diye onu veriyorum
Zlm Oglumunannesiyim benimki 8 aylık sma kullanıyorum doğduğundan beri aptamil denemiştim tadını sevdi ama gaz yaptı
Oglumunannesiyim UcuBulunamayanBant peki 400 Gr mama kaç güne yetiyor 1 ay yetiyor mu bizde meme mama olarak gidecez ama düşündüm bende aslında ama sever mi bilemedim a
UcuBulunamayanBant Oglumunannesiyim bende meme mama şeklinde ilerliyorum 400gr 2 hafta gidiyor ben günde 2 kere falan veriyorum
Aleyna_nur19 Hipp organik combiotic kulanıyorum dogdungında aptamil kulanıyordum cok gaz yapmıştı ama şimdi hipp ten cok memnunum kendi cıkarabiliyor gazını kabızlık da yaşamadık kilo alışı da cok iyi bebegim 37 hafta doğdu şuan 2 aylık kilosu en son 4.600 dü
Oglumunannesiyim Zyneepemree Aç kaldığını nasıl anlarız peki Benim oğlum geceleri 2 saate bir uyaniyo sürekli bazen her saat başı aç olduğu için mi uyanıyor sürekli ozmn göğsümu akşamları sıkıyorum süt gelmiyor damla geliyor tek tük
Zyneepemree Oglumunannesiyim benim oğlumda 4 aylık gün içinde açıkınca yakama saldırıyor geceleri de açıkınca uyanıyor emip geri uyuyor ama ben ne zaman mama versem 2 3 gün daha emmiyor o yüzden 1 haftadır mama vermiyorum
Yasemin38 Zyneepemree doymuyor düşüncesiyle asla mama takviyesi yapma canım. Belli dönemlerde memede daha uzun kalmak istiyor sık sık emmek istiyor. Kilo alımı düşük olunca zaten doktor öneride bulunuyor
Zyneepemree Yasemin38 doymuyor diye değil bazen meme reddi yaşıyoruz göğsüme yaklaşınca başlıyor çığlık atmaya ne yapsam emmiyor o yüzden veriyorum yoksa hem emzirip hem mama takviyesinde bulunmuyorum