Deeryaaaa Doğum parası pttye yattı fakat çekmeye gidemiyorum benim yerime başkası cekebilirmi (süt parası değil karıştırılmasin 🎈)
QueenOfDisaster Deeryaaaa hayır çekemiyor benim eşim gitti ona dahi vermediler. ben gittim öyle aldım. sizin gitmeniz gerekiyor
Esins Keşke e devletten ıbanınızı tanımlasaydınız benim ıbanım kayıtlı ve direk oraya yatıyor çok rahat emzirme doğum param hemen oraya yattı
Minigimm1 Karadeniz04 hastaneden verilen belgelerle belediyeye gidiyorsunuz yani bize öyle demişlerdi eşim gitti işlemleri yaptırdı 2 hafta falan sonra da yatmıştı
Kaderci Karadeniz04 benim dogu. Yaptığım hastane söyledi pttden cekiliyo. Bnde 2 ay olunca gttim çektim.
Minigimm1 Karadeniz04 gidebilir ben gitmemiştim onun için ama parayı çekmeyi sizden başkası yapamıyor
Gul-42 Her yerde farklı sanırım ben süt parası ıcın sgk ya gıttım esım aldı onu dıgeri dogum parası sosyal hızmet müdürlgube basvurcaz onu sadece anne alabılıo😀