Rubab_Mommy Nurayagiz 16.5 aylik.Bu zamana kadar hic kullanmamiştim.Son 1 haftadir hastaydi burnu tikanip oksuruyodu diye kullaniyodum biraktik şimdi.Sizde kullanmayin yenidoganlarda cok tehlikeli
Laden Nurayagiz 3 yaşına girmek üzere 2 aydır falan kullanmaya başladım yastığı. Uzmanlar 2 yaşına kadar kesinlikle önermiyor🌺 ben ne olur ne olmaz diye 3 e kadar bekledim☺️
Kader_cinar Nurayagiz 5 aylığız sadece ayağımda sakladıktan sonra yastıkta yatırıyorum gündüzleri o da sadece boyun değil komple sırtını kaplıyır ama gece asla yatırmıyorum
Deletedmom6262 Nurayagiz Bende bu postu açmıştım tepki geldi sonra reflü yatağı aldım kafası yüksekte oluyor rahatladım
JackDaniels Nurayagiz 11 aylık 1 kere bile yastıkta yatmadı. Anneanne ve babaanne benim kafamı yesede hiç yastıkta yatırmadım. Doğru olanıda en az 2 yaşa kadar düz yatakta yatması. Tabi yatak seçimi çok önemli
Aselask34 Nurayagiz 15 aylık ve bu zamana kadar hiç kullanmadım. 2 yaşına kadarda kullanmayı düşünmüyorum
Nur76 Nurayagiz doğduğundan beri kullaniyorum ama cok ince bi yastik yastiksiz yatinca bi tuhaf geliyor gözüme