Merhaba kızlar, bebeğim bugün tam 4 ay 14 günlük. 4 ay aşısı için sağlık ocagına gittik aşı yapıldıktan sonra hemşiremiz hemen bu damlayı günde 7 kere vermem gerektiğini söyledi. İstersen 7 sefere bölebilirsin gün içinde dedi. Ama ben arastırmadan hiç bişey vermiyorum. Google da şikayetim varsa bir sürü yan etki görenler yazmış. Bebeği alerji olanlar zehirlenenler vücudunda döküntü yapanlar VS. İçeriği okuduğumda ise. Paraben - Krem esansı - sodyum biley bişey bir sürü sey var yazıo bu ne zehir mi yoksa kan damlası mı? 🙄 Bebeğimin kan değerleri bile ölçülmeden ezbere verilmiş bişey gibi hissettim kullanan var mı? Yada düşünceleriniz neler?
Ben vermeyi düşünmüyorum da 🥴✋