Merhaba anneler,
Uzun süredir burun tıkanıklığı şikayetim üzerine bugün kbb ye gittim ve kemik eğriliğimin olduğunu ve burun etlerimde şişlik olduğunu öğrendim. Fakat emzirdiğim için hiçbir şekilde tedavi edilmiyor. Sizlerden yaşayanlar ve faydasını görenler varsa eğer bitkisel çözüm önerilerinizi bilmek isterim. Hak verirsiniz ki asla nefes alamıyorum ve emzirme bitene kadar nasıl idare edebileceğimi bilmiyorum. Henüz 15. aydayız ve allah izin verirse iki yaşına kadar devam ettirmek istiyorum. Şimdiden yardımcı olab ve olmaya çalışan herkese teşekkürler.