Kızlar sezeryan doğum yaptım 2 buçuk ay önce doğumdan 15 gün sonra korse taktığım için göbeğim çok kaldı sanki halen 7 aylık hamileyim gibi göbeğim var. Artık aynaya bakmak istemiyorum çok yemekte yemiyorum ama göbek bir türlü gitmedi. Göbekten nasıl kurtulabilirim. 🤣🤣🤣