dphnln Kızlar merhaba, 18 Eylül’de 32+0 haftamda aceleci oğlum 1555 gram ile dünyaya geldi. Küvezde olduğu için her gün sütümü götürüyorum oğluma. Sağlığı yerinde çok şükür, sadece haftasını tamamlamasını kilosunu toparlamayı bekliyoruz. -Doktoruma az önce vitamin hapımı ve magnezyumu kullanmaya devam etmeli miyim diye sordum. Sadece vitamini kullanman yeterli dedi. 2 ay kadar kullan dedi. (Yeni doğan doktorumuza sordum önce,bebeğe zararı olmadığını söyledi, o kendi doktoruma yönlendirdi.) Aranızda benim durumumda olanlar doktorunuza danışın, o söylemese bile siz hatırlatın derim. 🌸
S_D dphnln benim oğlum 39+5 de ve 4 kilo doğdu buna rağmen doktorum demir b12 ve magnezyumu devam ettirdi şuan 33 günlük hala kullanıyorum haftaya kontrolüm var benim bakalım o zaman sorucam ne zaman birakayim diye
Zeynebinannesi Benim doktorumda istersen kullanabilirsin zararı olmaz dedi. Bende bebeğime gecer belkı sütümden dıye kullanıyorum- bir umut işte (elimde artmıstı gebelıkten)