Arkadaşlar bebeğim 8 aylık olucak 6 buçuk aydan beri apaliyor apalarken oturagina geliyor elinden destek alarak, ve sürekli yaticagi zaman kendini birden geriye atıyor düşerek yatıyor sürekli yetişmeye calissamda saniyelik oluyor yetisemiyorum kafasıni vuruyor yere , yerde halı halının üstünde battaniye serili ama yinede birden kendini atinca korkuyorum bişey olurmu diye bazen kanepeye tutunmaya çalışıyor dizlerinin üstüne kalkıyor sonra kendini birden geriye doğru yere atıyor yine ,yani sürekli atiyor kendini yere kafasına bişey olucak diye korkuyorum , beşiğinde park beşik en assa kata indirrdim üst katta ayağının üstüne kalkiyordu çünkü ama simdide dizlerinin üstüne kalkıyor pat diye kendini geriye atıyor yani hep kendini atıyor bişey olurmu ya sizin de öylemi bebisler yetişmeye calissamda çok hareketli yetisemiyorum çoğunlukla ?