Merhabalar, ihraç fazlası alıp satan kişiler var, bende bebeğimle birlikte şuan için ancak bunu yapabilirim fakat birkaç exportçuyla görüştüm fiyatlar gercekten çok yüksek,yardımcı olabileceğiniz bildiğiniz yönlendirebileceğiniz yerler var mı,eğer yardımcı olabilirseniz çok sevinirim🙏