Biz şuan ikinci gunumuzdeyız şukur iyiz ilk gun çok baş agrısı beyınım çatlayacak gibi , sıtma tuttu dun yerimde kalkamadım peteklerin yanında uyuduum 🥺 evde sıcak ama acayıp titredim şimdi iyim oglum geçe uyumadı ateşi 37 den inmedi bogazı kızarmış oksuruk vardı , huzursuzluk arttık dun acile goturduk film çektiler cigeri temiz çıktı şukur , eşim çok kolay atlatıyor . Bol sıvı tuketim çorba kemik çorbası , en 1,5 litre suu ılık , portakal sıkıyorum gunde 2-3 bardak , sutlu çay oksuruke iyi geldi sutlu çaydan sonra balgam attım acayıp balgam attıktan sonra oksurugum anımda kesildi . Ve bol bol meyve tavsiye ederim