Bebeğim çoklu besin alerjisi olan bir bebek, alerjik bebek anneleri bilir çok ağır bir diyetteyim aylardır artık vücudumda ne gücüm kaldı nede psikolojim… bu süreçte bebeğim meme reddi yaptı aylarca bununla savaştım sonra doktorun önerisiyle gittiği yere kadar diyerek sütümü sağarak vermeye basladım ne kadar sağsamda zamanla sütüm epey azaldı kızıma günde verebildiğim süt miktarı 150-200 cc yi geçmiyor. Alerji mamasına basladık, mamayı güzel içiyor çok şükür. Haftaya 6 aylık oluyoruz zorlaya zorlaya meme reddi alerji diyeti derken 6. Aya kadar anne sütü ile besledim bugün doktoru ile görüştük günlük verdiğim süt miktarını söyleyince artık sanada eziyet oluyor süt sağmayı bırak istersen diyetini açabilirsin dedi. Size sorum şu; az bile olsa sütüm geliyor ve tüm gün sağım yapmadığım zaman şişlik ağrı hissediyorum ben nasıl sütümü geri çekebilirim, kendimi psikolojikmen çok kötü hissediyorum artık🥺 tavsiyelerinizi bekliyorum🙏