Yamanmustafa benim bebegimde vardi sol bobrek 8-9 civarlarindaydi . Dogduktan sonra 1. Hafta ve 1. Ay kontrol ettirdik ayniydi. 5. Ayda kuculmus , onemli degerde degil dedi doktor.
yine de 1 yasinda tekrar baktirmamizi, herhangi bir ateste idrar yolu enfeksiyonu olma ihtimalini akliniza getirmemizi soyledi.
Su ana kadar herhangi sorun yasamadik cok sukur