Zehr Elimde sleepy ve prima premium care bebek bezi kaldı. Eşim fazla almış çocuğa da olmuyor. Netteki en ucuz fiyattan tane başı fiyatını daha düşük tutarak hesapladım. 2si de açılmış ama çoğunluğu duruyor Sleepy 2 (3-6kg) 65 adet 80₺ Prima premium 1(2-5 kg) 35 adet 70₺ Eger şu sitede daha uygun daha aşağı çek diye link atarsanız indirim yaparım. Adet sayısıni video ile sayıp kanıt atabilirim. https://resimyukle.io/r/rqqJDgJyKE https://resimyukle.io/r/o03mVi3yKD https://resimyukle.io/r/8Ju6laLJUd https://resimyukle.io/r/a7g55kRby1
Tweetyy Zehr bisey sorcam burdan satış yapınca ödeme vs nasil oluyor? Iban mi atiyosunuz once kargo mu nasılsın çözülüyor o kısım 😄
Busragokceberra Tweetyy Özelden iletişime geçiyorsunuz karşılıklı IBAN adres bilgileriyle satış işlemi gerçekleştirebiliyorsunuz
1ana_2evlat Tweetyy Ben 8 kargo yapmis biri olarak, önce ibanıma parayı yatırmaları gerekiyor sonrasinda para görünce aninda kargo yapiyorum. Büyük urunse d..ap uygulamasında yoluyorum 😊
Zehr 1ana_2evlat iyi satmışsiniz ben 150 180e aldığım şeyleri nerdeyse hiç kullanmadan 60 70e koyuyorum 20 yap 30 yap diyorlar 🤦🏻♀️