Kızlar selamlar uzun zamandır birşey danışmıyordum sizlere kızım dolu dolu bugün 16 aylık tam 9500-1000 kg arası oda benim zorumla. Hanımlar o kadar çok üzülüyorum ki artık hiç bir şey yedirmiyorum ağzını açmıyor belki inanması güç gelir ama 6-7 saat hiç bir şey yediremediğim zamanlar oluyor bazen anneler yazıyor işte kahvaltı da şunları şunları yiyiyor diye ne kahvaltısı bizim zaten yumurta peynir kanke pankek omlet hiç birini ağzına sokmuyor birtek sabahları tarhana içiyordu şimdi ondannda tiksindi onu da içmiyor makarna 3-5 adet yerdi onu da yemiyor çeşit çeşit yemekler yapıyorum kesinlikle yemiyor kahroluyorum gerçekten iştah şurubu da kullandık 1-2 tane sıfır fayda.
Şimdi size sorum şu,
sizin de aynı durumu yaşayıp ya bizde de aynı durum vardı şunu yaptık şunu kullandık fayda gördük diyebileceğiniz birşey var mı
birde şey gördüm bugün çocuklar için apiterapi siye birşey kavanozda macun gibi birşey bilginiz var mı