oyaaa Merhaba. Bebegim 5 ay 26 günlük. Hem emziriyorum, hem mama veriyorum. Biberon ile mama veriyorum, bugüne kadar her verdiğimde maması yedi. Ama 2 gündür mamayi istemiyor, ama emzirmek istediğimde emiyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?