Öncelikle çok geçmiş olsun. Benim kızım 1.5 yaşında geçen ay olmuştuk hafif öksürük ve ateş şeklinde 3 gün sürdü sonra geçti. Bir yakınımın 6 aylıkken bebeği covid olmuştu o da aynı şekilde hafif atlattı. Bebekler hafif atlatıyorlarmış korkmayın moral de çok önemli. Bol bol emzirin burnunu açık tutun serum fizyolojik yapın bulunduğunuz ortamı sık sık havalandırın. Hemencecik geçip gitsin inşallah ❣️