Yildizzz bebegim sağlıklı 3 ay 3 günlük bundan 1 hafta once yaptirdimama keşke daha erken yaptirsaymisim dedim çünkü bacakları çok kipirdio ve çok agladi 1 hafta hem kenide hem bize çok zor geçti ayakları kipirdadikca aglaxi ben çok pişman oldum keşke 40 cikinca hemen yaptirsaydim