Mahsergulu-1994 İlk önce hamileliklerimde olan bı durumdu ama hamile değil iken de sık sık oluyo aynı ağrı. Omurga kısmın tam ortası acı gibi bı ağrı oluyo sırtımı bı yere yaslayıp dinlenmeyince geçmiyor. Normal mi bu durum
Damla29 Mahsergulu-1994 doktora gidin emar çeksin ancak o şekilde anlaşılır benimde fıtıyımvar emarsız anlasılmaz