Kızlar 1 ay önce aldık max4-5 defa hastaneye giderken kullandım. Eşimle boyumuz çok uzun araba bize alçak kalıyo alırken çok aceleci davrandım sonradan kullanırken farkettim inanın alabileceğiniz en hafif araba evim ikinci katta oğlum 2.5 aylık ve iri bir bebek olmasına rağmen oğlum içindeyken indir çıkar yapabiliyorum otobüse binerken de aynı şekilde kimseden yardım istememe gerek kalmıyo sürüşü çok kolay çok sağlam. Bebeğiniz doğduğu andan itibaren kullanabilirsiniz. İnşallah bende sattıktan sonra yine böyle hafif sürümü kolay sadece biraz sapı uzun bi araba bulabilirim🥲