Defnesra Yarın sabah safra kesemi aldırcam, 5 aylık bebeğim var. Bu ameliyatı olan var mı aranızda, tam olarak ne kadar süre emzirmeniz yasak, bi de emzirirken kucağınıza rahat alıp koyabildiniz mi, yaşanabilecek sıkıntılar neler. Yardımmmmm lütfennn 😢
SabahGunesim Defnesra evlenmeden önce olmuştum. Ameliyat sezeryane göre çok rahat bi ameliyat. Sezeryanlı biri nasıl hemen ayağa kalkıp yürüyüp bebeğine bakıyorsa bu ameliyattan sonra öyle bakabilirsin
Mom981 Defnesra canım ben erteledim taş kanala düştü günlerce hastanede yattım sütüm kesildi. Hiç korkma ameliyat çok kolay 1 gece kaldım hastanede tedbir amaçlı ameliyattan bi kaç saat sonra gayet rahat ayaklanıp gezdim 1 haftaya da hiç bi şeyim kalmadı diyebilirim
cylnchngr Defnesra ben oldum canım bebeğim 55 günlüktü 4 saat emzirmememi ve sonraki ilk sütü sağıp öğle emzirmem gerektiği söylenmişti bana ama ben ameliyattan çıkar çıkmaz kızım kriz geçirince mecbur emzirmek zorunda kaldım bi sıkıntı yaşamadık. Sonrasında aşırı derecede gazım olmuştu benim çünkü karnı şişiriyolarmış ilk iki gece gaz sancısı çok zorladı beni onun dışında dikişler çok minik olduğu için pek biş anlaşılmıyo ameliyattan sonra kızım hep kucağımdaydı bide midemde bi baskı hiss oldu bir hafta sürdü sanki taş yutmuşum gidiydi hatta arayın sorun doktora bu benim mideme bişeymi yaptı acaba demiştim ama normalmiş 3 4 günde tamamen normale dönersin strese sokma kendini
Defnesra Mom981 ayyyy çok geçmiş olsun 😢 ben de ondan korkuyodum ama şükür bişey olmadı yarın sabah alacaklar ama kafamdaki şüpheler sorular hiç bitmiyo işte
Defnesra cylnchngr dediğiniz gibi kolay bi süreç olur inşallah 🙏🏻 kızım 5 aylık ve haliyle biraz kilo da almış durumda umarım rahat kaldırabilirim, sağolun
Mom981 Defnesra hiç korkmayın çok basit bişi. Sezeryan ile Doğum yaptım 50 gün sonra da bu ameliyatı oldum üst üste geldi yani. Çerez kalır sezeryanun yanında