Kızlar 7 aydır korunmuyoruz 2. Çocuk istiyorum ve adetlerimde düzensizlik olmaya başladı bugün kadın doğuma gittim devlet hastanesiydi simir testi yapıldı yumurtalıklara bakıldı polikistik over ve tembel yumurtalar dedi adetinin 3.günü gel dedi başka hiç bişey söylemedi bende soramadım hastalar çok fazlaydı bu iştan hiç bişey anlamadım nedir ne değildir ne olacak bilgisi olan yaşayan bilen var mıdır