Ruveydaa98 Kızlar size iki sorum olucak. Oğlumun göbeği 7 gün düştü ama şu an iç kısmında hala kalıntılar var ve düşmedi başına gelen varmı? Enfeksiyon filan olmadı ama duruyor orda şu an.. Olarak vücudu aşırı kuru 16. Gün oldu doğum yapalı ama derisi dökülüyor. Ben şu kremi losyonu kullandım geçti diyeceğiniz öneriniz varmııı?
Alpingo Ruveydaa98 yıkandıkca geçicek canım,yıkadıktan sonra göbeğinizi güzelce kurutmayı unutma. Döküntü normal bize mustela işe yaramamıstı ama bioderma cok iyi geldi doktor tavsiyesi ile almıştık
Alpingo Ruveydaa98 yok canım,eczaneden direk alabiliyorsun.büyük tıpalı tüpde de var ama bence küçük olanı al önce dene,kendinde kullanabilirsin.günde 2 kere ihtiyaca göre 3 kez sürebilirsin cok rahatlar