Hanımlar daha önceki posttada demiştim midemde bakteri var ve onun için ilaç kullanmam gerekiyor ama oğlum emiyor doktorumuz dün gene mama takviyesi verdi mamayı iciriyim memeden kesiyim diyorum 2 yasinada çok az kaldı 2 ay var ialc kullanmazsam geçmez bu şişkinlik, fikriniz nedir Hanımlar yemekte çok yiyor ne yapacağımı şaşırdım vallha 😭