prensesko Kızlar emzirmeyi geçen haftalarda bitirdik onun üzerine ilk defa adet görecektim ama gecikme oldu. Emzirmeyi sonlandırdıktan sonra düzensizlik olabiliyor mu? Şuan gebelik düşünmüyorum hiçbir şekilde telaşlanmaya başladım
Theodora prensesko Test yapmaya da korkuyorsunuzdur simdi. Ben oyle olmustum 10 gun gecikti test almaya alsam bile yapip bakmaya kalbim dayanmazdi. Sonunda oldum. Bu arada konuyla alakali bilgim yok bilen arkadaslar cevaplar insallah. Allah isteyene nasip etsin.