Selam kızlar ya birler danışmak istiyorum sizlere benim kızım iki yaşına girecek inşallah Şubat ayında koştuğunda zıpladığında öksürmeye başlıyor. Başına böyle bir şey gelen var mı normal mi acaba anlamadım internete bakayım dedim bakma olaydım. Kontrole gideceğiz o zaman doktora soracağım ama yine de buraya yaZmak istedim lütfen bilgisi olan varsa paylaşabilir mi