elcn4139 sadece yukardan toplaya biliyorum .bandana takinca falan güzel durmuyor hep yandan saclae cikiyorm bazen tokayi cikariyorum tepede dikili oluyor saci 🤣🤣 siz nasil modeller yapiyosunuz 😁uzayana kadar üstten topalmaya devammi
Hep_mi_uykusuz elcn4139 Hep dogdugundan beri yana tararim sagdan sola.soldan saga tararsam ters geliyor sanki😂Kzimin saclari uzadi alttan kisalar geliyor yani alnindan enselerinde aralarda minik minik saclar var🤭Biz hic bandana takamadik kizim sevmedi hic😞