Merhaba kızlar bugun bebegım 29 günlük özel bir hastanede kalça ulturasyonu çekildik fakat sag normal solda tip 2a dediler çift bez takalım 1 ay dediler fakat benim içim rahat etmedi baska bir özel hastaneye gittim orde hersey normal çıktı şimdi ben kime inanacam kafayı yemek üzereyim basına gelen var mı ?