Bebekannesi Kızlar bebeğim 4 günlük bebeğim de dil bağı görüldü dil bağını kestirip düzelen war mı başına gelen oldu mu ilerde konuşmasın da bi sorun olur mu
SabahGunesim Bebekannesi benim Bebeğim değil ama yengemin bebeğinde vardı. Kızı 2 yaşında hiç bir sorunu yok. Ameliyat riskli birşey diye hiç girmediler o mevzuya. Tek problem meme emmekte zorlanıyor bazen de tutamıyor. Onun kızı tutamadı. Göğüslerini sağıp biberonla verdi anne sütünü .