Dün gece bebeğim uyurken sessiz sessiz ağlayıp içini çekiyordu rüya görüyordu gözleri kapalı sesleniyorum kalkmadı da sonra dayanamadım aldım emzirdim ama bı görseniz o kadar icim sızladı ki ( ağlaması tabiki normal ) ama sanki böyle 3 yaşında birine kizarsiniz odasına gider içini ceke çeke ağlar sesi de duyulmasın diye sessizdir ya aynı öyleydi 🥲🥲