Busenurkrhsn Kızlar bebeğim 3 ay 13 günlük bi kaç gündür mamayı içmek istemiyo daha doğrusu bazen çok iştahlı içiyo bazende biberonu yaklaştırdığım an ağlıyo diliyle itiyo öğürüp kusuyo sizce neden olabilir bu durumu yaşıyan var mı. Meme + mamayla devam ediyoruz
Busenurkrhsn Melesss evet şuan atak haftasında. Acaba diyorum tadınımı beğenmiyo başka bi markamı denesem
Sudetunaaa Busenurkrhsn yaa offf 3 gündür ağlıyorum deli gibiyim evde savaş var artık bu sabah biberonu fırlattım yere yaaaa 4 ay 13 günlük 3 gündür böyle yapıyo biberonu yaklaştırdığım an diliyle itliyor sütüm de yeterli değil beslemek istiyorum yok öğürüyor ağzında midesinde ne varsa onu da kusuyor yemin ederim yoruldum bu konu da doktoruna söyleyeceğim ne yapmam lazim diye acaba mamayı mı begenmiyor ne yapiyor ek gıda mı istiyor hiç bir fikrim yok yapmadığım şey kalmadı