Gözleri kızarıyor, kaşıyor ya da esniyor. Hiç birini fark etmezsem zaten em son ağlıyor. Uyku üçün ağlama sesini artık anlayabiliyorum fakat çok zor uyuyor. Kucağımda olursa uzun ve derin uyuyor fakat onun dışında nereye koyarsam koyayım hemen uyanıyor. Sizin de mi öyle