Bebişlerinizin şöyle mayışık mayışık masum bir sakinlikte kucağınızda durmak istemesi ve orda uyuması bırakınca uyanması yada uyanıkda kucaktan indirince ağlaması gibi durumlar oluyor mu?
Benim oğlum ara ara böyle kucağımda omzunu yaslayıp sakinleşip bıraktığımda sinirleniyor, orda öylece uyuyor bazen bende uyudu diye bırakıyorum yatağına 5 10 dk sonra uyanıyor ağlayarak, kucağa alınca susuyor tekrar gözlerini kapatıyor derken bende uyusun diye kucağımda tutuyorum.
Böyle sanki bi derdi varda öyle yapıyor gibi hissettiriyor bana ama bakınca da bi sıkıntısını göremiyorum. Normalde de kucakta pışpışla uyutuyorum gece uyanınca emip uyuyor. Gündüz aşırı uykusu geldiyse anca meme de sızıyor başka türlü memede uyumuyor.