NukleerBaslikliKiz Adiyokkitabin Koku kaybı bir ay sonra düzeldi ama kötü koku alıyorum bir buçuk senedir düzelmedi. Birçok sevdiğim şeyi yiyemiyorum artık kokusu kötü geldiği için
ML_11 Adiyokkitabin Süt meselesi 🥛 ? diye bir post açmıştım yeni doğum yaptığımda sütümün nasıl çoğalacağını bilmediğim için 🙇🏻♀️
Balarisi_melisEla Adiyokkitabin sırt üstü yatmayan bebek🤣😂😂sirt ustu yatınca bi taraflarını yirtana kadar ağlardı hala öyle altini değiştirmek için bile sırt üstü yatırınca ağlıyo🤣🤣9 aydir degişmedi
Adiyokkitabin Balarisi_melisEla talhada oyle biliyomusun illa sol taraf yada yuzustu bide secde pozisyonunda yatiyor hep
nneslihan Adiyokkitabin kasık fıtığıyla ilgili açmıştım🥺doğumdan sonra fırsat bulup üyede olamamıştım hemen üyelik açıp kasık fıtığını sormuştum🥲
Balarisi_melisEla Adiyokkitabin 😂😂uyurken sorun yokta uyanikken üstünü değiştirirken altini değiştirirken kiyamet kopuyor,küçükken diyodum ki ya kesin bu kizin sirtinda bişey var cani yaniyo gibi yagliyo diyodum
Adiyokkitabin tekboynuzluat denk gelmistim ama dinlemistim hepsini😀 mor saçlı bebisin annesiii🌸 Bisey dicem sigara kullaniyomusun🤔