Tubacnr0 Oğlum da 1 yaşına kadar paso yanımda yattı, kızım şuan 4 aylık, doğdu doğalı yanımda yatırıyorum. Bilmiyorum her annenin kendi tercihi ama böyle elleriyle aranınca çok duygusallaşıyorum. Zaten ya eli yanağımda ya da elele uyuyoruz. Gündüzleri tek uyuyor orası ayrı tabiki. Hem uykuya geçişi kolay oluyor gem de zırt pırt kalkmıyor ben gece yanındayken. 🤷🏽♀️ Artık biraz daha büyüyünce bakacağım, belki abisinin odasına yaparım yatağını, birlikte aynı odada uyurlar, yalnız hissetmez ikisi de ❤️