Nianyldz Bebeğime bakıcı tutmak zorundayım.tecrübesi olan tavsiye edeceğiniz kişiler var mı yada hangi ülkeden bakıcılar daha iyi tavsiyelerinizi bilmek isterim.
Arven10 Nianyldz Filipinliler iyi fakat artık zor bulunuyorlar oturma izinleri zor alınıyor arkadaşım oradaki bir kızla görüşüyor şimdi Kışa ancak gelebilirim demiş Nepal pek tavsiye etmem çünkü İngilizceleri yetersiz oluyor temiz değiller bir de
Nianyldz yaseminnduru türk bakıcı bulmak çok zor zaten yatılı kalmıyorlar.özbek ve türkmen denedim çok yalan söylüyorlar açıkcası güvenemiyorum.5 tane bakıcı değiştirdim 4 ü özbek 1 i türkmendi
Nianyldz Arven10 arkadaşınız nereden bulmuş peki onu ? Nepallerin yavaş olduğunu duydum birkaç kişiden ama pis olduğunu duymamıştım ☹️
Arven10 Nianyldz birde bu arada bakıcının milliyeti önemli değil şans işi biraz Fransız olur Türk olur Türkmen olur fark etmiyor kızım 15 aylık tek bakıcı doğduğundan beri çok şükür 🙏 arkadaşımın 8 aylık 8 bakıcı değiştirdi
Arven10 Nianyldz benim Türkmenistanlı hamileyken başladık beraber çalışmaya o yüzden alışma evresi olmadı çabuk alıştık diyebilirim