Pinky35 Merhaba kızlar büyüyen beşiki açık kullanan var mı? Kızım 15 aylık açık kullanıcaz odasını yapıcaz çünkü hiç beşik olarak kullanmadık.. en başında anne yanı sonra da park yatak kullanmaya başladık😊 yanında kuçuk çekmeceleri çekıpte mi kullanmak daha iyi olur , yani tum yatak gibi ya da yarım?
2pati_1baby Pinky35 biz tek kişilik montessori yatak kullanıyoruz yokmuş böle bir rahatlık yerden yüksek olmadığı için çok güzel oluyor🙈
YusuffunAnnesii Pinky35 bizimkide buyuyen besikten ama daha buyutmedik☺eşim direkt baza alalim 2.cocukta kurmasi zor olur diyo ,,,,kucuk bi yatak olur heves etmistim alirkn ama keske almasaydim dedim geride😶
[silindi] Pinky35 benim oğlumda nisanda 2 yaşına girecek bizim bedigimjz de büyüyen beşik yazin ayırmayı planlıyorum odasını burda bekleyim😊